Monday, August 17, 2009

静静的...

空气里躲着什么 有点浪漫的心动我偷偷看你 你也偷偷看我世界上多了什么 好像变得很不同站在你身边 这一切都好宽阔我还在等着你静静的爱我只要有你陪我 静静的就足够你也在等着我 静静的温柔就这样手牵手 静静的看着天空心里面藏着什么 你只想要让我懂原来我的梦 也就是你的梦纸条上写了什么 我好想要听你说让字字句句 充满我们的笑容永远要记得那天彼此许下的承诺瞬间点亮的火花 是我们的拥有静静的手牵手 是最简单的梦


Recently listen back this song... feel this song's lyric really nice.. so post out to share... Hehe...
Actually, my feel also like this song.. 静静的等待.. hehe...

Today finally successful install the flash CS3 to my laptop le.. Now using new OS, all the installation also become complicated.. zzz.. Wish can learn some flash skill in my company now... hehe... Not very pro de skill la.. but at least can do something better beside what i post in my blog previously.. :)...

Huh... Hard to belive i write my third post le.. hehe.. hope everyone don't laugh if found any grammar or spelling mistake ya~.. hehe..

K la.. That all for today.. Nite~

2 comments: